Varför jag låter Gino Pavlovo vara min bästis 

Hon skrattar åt mig. Hon peppar mig. Hon älskar också Lifesum och kvarg. Hon gråter ofta. Hon kan vara dösnygg och se helt retarderad ut på samma dag. Hon avgudar min mamma. Hon är grym på kubb. Hon har svar på alla frågor. Hon accepterar alla för de dem är. Sen snackar vi skit om alla. Hon vill alltid vara med (trots minusgrader, bakfylla och outforskade områden). Hon kan inte få en situation att bli stel. Hon skickar alltid hjärtan och konstiga musslor i chatten. Hon vaknar på roliga platser men kommer till kyrkan ändå. Hon glömmer hela tiden att vi gick i samma klass i gymnasiet. Hon åkte till Teneriffa och överraskade mig. Hon vet allt och berättar allt. Hon ser lurig ut ganska ofta. Hon kan inte sjunga, och inte jag heller. Hon har en balkong som är min. Hon lyckas alltid få mig att dricka alldeles för mycket rosévin. Hon tar typ hand om mig när jag spyr sen (sitter på altanen och skrattar). Hon kommer blir världens bästa fröken Pavlovo och idag är det hennes 24e födelsedag.

Puss

Kommentera

